Tinc la sort que
hem deixen acudir a totes les sessions de formació permanent, i tot i que no es relaciona directament amb el
meu pràcticum, l’he trobat molt interessant i m’agradaria deixar-ne una petita constància.
Anuncio alguna
sessió per tal de veure a que es refereixen i em centraré en la última que és
la més útil per el meu pràcticum.
Visita a l'Escola d'Aprenents, un centre que reben alumnes a partir dels 14 anys inadaptats a l'escola ordinaria i els permet la integració socio-laboral.
|
Un tema molt interessant però que considero que el seu enfocament hauria d'haver estat més pràctic. |
Una conferència molt interessant i molt pràctica des del moment que són molts els professionals que admeten que molts problemes educacionals tenen el seu origen en la família.
|
Ara hem centro en la última sessió. La psicopedagoga de l'EAP ens comenta que
ens centrarem en el segon àmbit d’avaluació psicopedagògica:
1.
Anàlisi
de la resposta educativa a l’aula.
2.
Anàlisi
de la resposta d’aprenentatge de l’alumnat: motivació, nivell de competències curriculars,
capacitats, estils i ritmes d’aprenentatge.
3.
Anàlisi
de la situació familiar, social i dels grups d’iguals.
QUE AVALUAR
|
|
CAPACITATS
|
·
WISC/BADYG
·
CREA/TORRANCE
|
COMPETÈNCIES
|
·
CANALS
·
GALÍ
·
ACL
·
PROLEC
|
PERSONALITAT
|
·
TAMAI
·
BASC
·
SEDA
·
ENTREVISTA
PERSONAL
|
A part d’aquestes tècniques, posa molt èmfasi
en l’entrevista amb el professorat.
De tots aquests instruments trobo molt interessant incorporar el BASC en el meu treball.
Per últim analitzem dos casos i aprenem a
interpretar els resultats del WISC:
Molt interessant!!
ResponElimina